Käsittelemme yhteydenottopyynnöt noin 7 arkipäivän aikana.
Kiitos, että valitsit Tammer Brands tuotteen.
Pahoittelemme, mikäli tuotteemme ei ole vastannut odotuksianne.
Kuluttajasuojalain mukaan ensisijainen valmistusviallisen tuotteen palautuspaikka on myyjäliike. Palautteenne on meille kuitenkin ensisijaisen tärkeää tuotekehityksen ja laadunvalvonnan kannalta. Tammer Brands Oy:ssä reklamaatiot käsitellään aina kirjallisena. Tämä vähentää väärinymmärryksiä ja parantaa teidän oikeusturvaanne.
Mikäli epäilet tuotteessa olevan materiaali- tai valmistusvirheen, pyydämme Teitä täyttämään lomakkeeseen tarvittavat tiedot mahdollisimman tarkasti, jotta voimme käsitellä reklamaationne asianmukaisesti ja mahdollisimman nopeasti.
HUOM: Mikäli katsomme lomakkeen tietojen perusteella aiheelliseksi, että tuote on lähetettävä meille nähtäväksi, ilmoitamme siitä Teille erikseen. Tuotepalautusta ei hyväksytä, ellei palautuksesta ole sovittu etukäteen.
Tammer Brands Oy:n täytyy todeta tuotteen valmistusvirhe, ennen kuin tuote voidaan korvata. Vialliset tuotteet korvataan toimittamalla tilalle uusi tuote. Mikäli tuotetta ei ole enää saatavana, Tammer Brands Oy pidättää oikeuden korvaukseen vastaavalla tuotteella.
Lue lisää kuluttajapalvelun tietosuojastamme sivulta “Tietosuoja”.
Kiitos yhteydenotostanne ja vaivannäöstänne!
Täyttäkää lomake mahdollisimman tarkasti ja informatiivisesti.
Pakolliset kentät ovat oleellisia selvitystyön nopean läpiviennin kannalta.
Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.